Aanmelden als nieuwe klant?
Volg deze stappen.
Dit kan zodra u de sleutel heeft. Moet u de sleutel nog ontvangen? Laat dan uw e-mailadres achter voor een herinnering.
Deze vindt u op de watermeter.
Als de aanvraag is gedaan, ontvangt u een bevestiging van ons per e-mail.
Bent u al klant van Evides? Kies dan voor:
Ga naar mijnaansluiting.nl als uw pand nog geen wateraansluiting heeft.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Ook voor een extra adres
Heeft u tijdelijk twee bedrijfspanden? Vraag dan een extra adres aan. Ook dat regelt u gemakkelijk via Mijn Evides.
Veelgestelde vragen
De reden hiervoor is dat u mogelijk in de periode tussen dat u de sleutel ontvangt tot aan uw aanmelding al water verbruikt.
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag waarop u de sleutel heeft ontvangen aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?