Extra adres aanmelden?
Volg deze stappen.
We hebben naast het adres dat u extra wilt aanmelden ook uw bestaande adres nodig. Zo kunnen we u in de tussentijd informeren.
Vul de meterstand van het nieuwe adres in. Doe dit op de dag dat u de sleutel ontvangt. Vergeet niet om ook uw klantnummer door te geven.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanmelding per e-mail.
Anderen bekeken ook:
Ga naar mijnaansluiting.nl als uw huis nog geen wateraansluiting heeft.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw aanmelding is zo geregeld. En u kunt al direct gebruikmaken van het water. Wel zo gemakkelijk!
Een bevestiging per e-mail
Na uw aanmelding sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Ook voor (tijdelijk) extra adres
Heeft u (tijdelijk) twee panden? U kunt dan een extra adres aanmelden. Ook dat regelt u gemakkelijk online.
Veelgestelde vragen
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag waarop u de sleutel heeft ontvangen aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?