Home

Klacht over Evides

We willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van u. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Via de telefoon kunnen we u het snelst helpen. Wilt u schriftelijk een klacht indienen? Dat kan via het klachtenformulier.

Icoon tijd

Snel een reactie

Klachten nemen we serieus. We horen graag van u wat er aan de hand is en hoe we u kunnen helpen. Zo proberen we er samen met u uit te komen en u direct te helpen. Via telefoon kunnen we u het snelst helpen. 

Klacht indienen
Icoon e-mail

Klachtenformulier

Stuurt u liever schriftelijk een klacht? Dat kan natuurlijk ook. Beschrijf in het klachtenformulier duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. Binnen 5-10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie. 

Klacht indienen via klachtenformulier

Niet tevreden over de oplossing?

We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen. 

Naar de geschillencommissie

Contact opnemen

We helpen u graag via:

Mijn Evides

Zelf snel online regelen.

Bellen

Geen extra belkosten.

Bereikbaarheid wordt geladen

Postbus

Onze adressen.

Bellen vanuit buitenland / from abroad?

Webcare

Contact kan ook via:

WhatsApp

Bereikbaarheid wordt geladen

Heeft u een korte vraag? Stuur ons een appje!

© 2024