Klacht over Evides
We willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van u. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Via de telefoon kunnen we u het snelst helpen. Wilt u schriftelijk een klacht indienen? Dat kan via het klachtenformulier.
Snel een reactie
Klachten nemen we serieus. We horen graag van u wat er aan de hand is en hoe we u kunnen helpen. Zo proberen we er samen met u uit te komen en u direct te helpen. Via telefoon kunnen we u het snelst helpen.
Klachtenformulier
Stuurt u liever schriftelijk een klacht? Dat kan natuurlijk ook. Beschrijf in het klachtenformulier duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. Binnen 5-10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie.
Niet tevreden over de oplossing?
We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?
Webcare
Contact kan ook via:
Heeft u een korte vraag? Stuur ons een appje!
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om via WhatsApp contact op te nemen.