Gegevens aanpassen?
Volg deze stappen.
Heeft u nog geen Mijn Evides account? Maak deze dan eerst aan.
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanpassing per e-mail.
Gegevens aanpassen door scheiding of overlijden? Kies dan:
Nog geen Mijn Evides account? Maak het dan hier aan.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Hulp bij vragen
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Veelgestelde vragen
Wilt u een naam aanpassen door een scheiding of overlijden? Dit kunt u gemakkelijk online doorgeven.
Naamswijziging bij een scheiding
Naamswijziging bij een overlijden
Voor overige situaties kunt u contact met ons opnemen.
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Wij wensen u veel sterkte in deze moeilijke tijd. U kunt een overlijden gemakkelijk online doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90.
Als iemand zelf zijn account niet (meer) kan beheren, is het erg fijn als u daarbij kunt helpen.
U kunt hiervoor een nieuw account registreren met een ander e-mailadres dan uw eigen e-mailadres. Het is helaas niet mogelijk om een ander account aan uw eigen account te koppelen.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?