Overlijden doorgeven?
Gecondoleerd met uw verlies. Als iemand overleden is, moet er veel geregeld worden. We helpen u graag.
Bij een overlijden kunt u aanpassingen voor het contract online doorgeven. Klik op onderstaande button om online verder te gaan.
Wilt u liever persoonlijk een overlijden doorgeven? We helpen u graag. Neem contact op met onze nabestaandendesk op telefoonnummer 088 884 50 90.
Liever persoonlijk contact?
Bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.
Over de nabestaandendesk
We helpen u graag bij het regelen van uw waterzaken wanneer een dierbare is overleden. Onze nabestaandendesk bestaat uit een team van specialisten die voor u klaarstaan. Samen met u zorgen we ervoor dat alle administratieve zaken netjes en soepel geregeld worden.
We informeren u over de mogelijkheden bij het stopzetten of omzetten van het watercontract. De ene keer komt daar wat meer bij kijken dan de andere keer. Een ding is zeker: u kunt altijd rekenen op onze persoonlijke en volledige aandacht.
Veelgestelde vragen
Dat is zeker mogelijk. We hebben hiervoor een speciale nabestaandendesk dat uit een team van specialisten bestaat. Zij helpen u graag verder. Neem contact op de nabestaandendesk via 088 884 50 90.
Op de jaarafrekening die u van Evides ontvangt, ziet u op welke naam het contract staat.
We mogen een naam op een contract niet zomaar aanpassen. Dit heeft te maken met de verantwoordelijkheid voor het contract bij Evides. Maar we begrijpen ook dat u bij een overlijden de naam op het contract wilt aanpassen. De makkelijkste manier om de naam aan te passen is door een nieuwe aanmelding. De oude contractant wordt daarmee automatisch afgemeld. Dit kunt u doen via Mijn Evides.
U ontvangt een eindafrekening op naam van de overledene en een bevestiging van de aanmelding op de nieuwe naam. U kunt dan ook meteen de juiste meterstand doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90. We kijken samen met u naar de situatie en maken alles direct in orde.
Uw waterverbruik bepaalt de hoogte van uw termijnbedrag. Als uw gezinssituatie verandert, kunt u dit bedrag aanpassen in Mijn Evides.