Uw situatie.
-
Het contract staat op naam van de overledene.
-
Er blijft iemand in de woning wonen.
Wij adviseren u om zich aan te melden als nieuwe klant.
Het contract komt pas op uw naam te staan als u zich aanmeldt. De oude contractant wordt daarmee automatisch afgemeld.
U ontvangt een eindafrekening op naam van de overledene en een bevestiging van de aanmelding op de nieuwe naam. U kunt dan ook meteen de juiste meterstand doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact?
Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90. We kijken samen met u naar de situatie en maken alles direct in orde.
We mogen een naam op een contract niet zomaar aanpassen. Dit heeft te maken met de verantwoordelijkheid voor het contract bij Evides. Maar we begrijpen ook dat u bij een overlijden de naam op het contract wilt aanpassen. De makkelijkste manier om de naam aan te passen is door een nieuwe aanmelding. De oude contractant wordt daarmee automatisch afgemeld. Dit kunt u doen via Mijn Evides.
U ontvangt een eindafrekening op naam van de overledene en een bevestiging van de aanmelding op de nieuwe naam. U kunt dan ook meteen de juiste meterstand doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90. We kijken samen met u naar de situatie en maken alles direct in orde.