Veelgestelde vragen over Inloggen en registreren Mijn Evides
Veelgestelde vragen over inloggen en registreren Mijn Evides
U kunt inloggen met uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) en de eenmalige inlogcode die u toegestuurd krijgt per mail. Voor iedere inlogsessie ontvangt u van ons per mail een nieuwe inlogcode.
- U heeft geen Mijn Evides account
Om in te loggen heeft u een account nodig. Wilt u een account aanmaken, houd dan uw klantnummer en postadres bij de hand. U ontvangt een e-mail om uw aanmelding te bevestigen. Hierna kunt u inloggen in Mijn Evides.
Controleer voor de zekerheid uw spambox als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen na de registratie en markeer ‘noreply@evides.nl’ als veilige afzender.
- U heeft de cookies niet geaccepteerd
Om onze website goed te laten werken maken wij gebruik van cookies. Heeft u de cookies niet geaccepteerd? Dan kunt u dit aanpassen in de instellingen van uw internetbrowser en de pagina verversen. - U heeft geen inlogcode ontvangen
Heeft u een inlogcode aangevraagd maar deze niet ontvangen? Controleer dan het volgende:
- Is de mail met inlogcode in de spam map terecht gekomen?
- Heeft u het e-mailadres juist ingevuld?
Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Het e-mailadres dat bij ons bekend is, is mogelijk niet meer in gebruik, of er staat een typefout in. Controleer uw e-mailadres in Mijn Evides en pas het aan indien nodig.
Het ook kan zijn dat onze e-mails in uw spambox komen.
- Controleer voor de zekerheid uw spambox
- Stel ‘ noreply@postnl.evides.nl en ‘ noreplymeterkaart@evides.nl’ in als veilige afzenders zodat u geen e-mails van ons mist
Log in op Mijn Evides. Onder 'Inlog e-mailadres' kunt u het e-mailadres aanpassen. Een wachtwoord heeft u voor Mijn Evides niet meer nodig. U kunt inloggen met een inlogcode die u van ons via e-mail ontvangt tijdens het inloggen.
Voor Mijn Evides heeft u geen wachtwoord meer nodig. U kunt inloggen met een code die u via e-mail ontvangt.
Als iemand zelf zijn account niet (meer) kan beheren, is het erg fijn als u daarbij kunt helpen.
U kunt hiervoor een nieuw account registreren met een ander e-mailadres dan uw eigen e-mailadres. Het is helaas niet mogelijk om een ander account aan uw eigen account te koppelen.
In drie stappen toegang tot Mijn Evides!
Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u facturen inzien of betalen en uw termijnbedrag aanpassen.