
Afspraak meterwissel goedkeuren of verplaatsen
Heeft u een brief of e-mail van ons ontvangen voor het wisselen van uw watermeter? Neem dan contact op met het callcenter van BAM via telefoonnummer 010 292 17 10 (maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur) om de afspraak goed te keuren of te verplaatsen.
Veelgestelde vragen
Na een bepaalde periode is een watermeter aan vervanging toe zodat we een goede registratie van uw waterverbruik kunnen blijven garanderen. Het verbruik dat uw watermeter registreert, brengen wij bij u in rekening. Is uw watermeter aan vervanging toe, dan ontvangt u hierover een brief.
Het is belangrijk dat wij op die dag dat wij uw watermeter komen verwisselen, toegang krijgen tot uw woning of bedrijfspand. De monteur van Evides kan zich legitimeren en is te herkennen aan zijn bedrijfskleding. Een meterwisseling duurt ongeveer een kwartier. Wanneer u op de ingeplande datum niet kunt, dan vragen wij u dit tijdig te melden en een nieuwe afspraak te maken. Als wij onze werkzaamheden niet op de afgesproken datum en tijdstip kunnen uitvoeren, brengen wij hiervoor kosten in rekening.
Het verwisselen van de meter duurt ongeveer 20 minuten. Zorgt u ervoor dat onze monteurs makkelijk bij de watermeter kunnen?
Nee, als de monteurs de watermeter komen vervangen, hoeft u daar niet voor te betalen.