Gegevens aanpassen?
Volg deze stappen.
Heeft u nog geen Mijn Evides account? Maak deze dan eerst aan.
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw contactpersoon, telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanpassing per e-mail.
Bedrijfsnaam of KVK-nummer aanpassen? Neem dan contact op.
Nog geen Mijn Evides account? Maak het dan hier aan.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Hulp bij vragen
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Veelgestelde vragen
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Uw KVK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
De contactpersoon die verantwoordelijk is voor de waterzaken past u eenvoudig online aan in Mijn Evides.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?