Naam aanpassen?
Het kan dat u de bedrijfsnaam of naam van de contactpersoon wilt aanpassen. Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Is uw bedrijfsnaam veranderd of staat deze onjuist vermeld? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Is de contactpersoon voor waterzaken binnen uw organisatie veranderd? Dit past u eenvoudig aan in Mijn Evides onder het menu Gegevens.
In Mijn Evides past u ook gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Of wilt u:
Wat wilt u aanpassen?
Bedrijfsnaam of kvk aanpassen
Uw bedrijfsnaam of KvK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op en wij helpen u verder.
Contactpersoon aanpassen
Gaat iemand anders de waterzaken regelen? De contactpersoon voor uw bedrijf past u gemakkelijk online aan.
Andere gegevens aanpassen
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen
Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.
Veelgestelde vragen
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Uw KVK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
De contactpersoon die verantwoordelijk is voor de waterzaken past u eenvoudig online aan in Mijn Evides.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?