Contract opzeggen?
Geef in vijf minuten uw opzegging door.
Naast het adres dat u wilt opzeggen, hebben we ook uw klantnummer nodig.
Geef ons de meterstand door. Dit doet u op de dag dat u de sleutel inlevert of aan de nieuwe bewoner geeft. Vergeet niet om deze datum ook te vermelden.
Wij sturen u een bevestiging van uw opzegging per e-mail.
Opzeggen door scheiding of overlijden? Kies dan:
Hoe werkt opzeggen?
Snel geregeld zonder wachttijd
U kunt gemakkelijk het contract gratis en per direct opzeggen. Geef het aan ons door en wij regelen de rest.
Een bevestiging per e-mail
Na uw opzegging sturen wij u direct een bevestiging per e-mail, met een overzicht van uw gegevens.
Tip: Meterstand doorgeven
Als u het contract opzegt op de dag dat u de sleutel inlevert of vlak er na, dan kunt u gelijk uw meterstand doorgeven.
Veelgestelde vragen
U moet zelf uw water stopzetten. Dit kunt u doen via onze opzegpagina. Als u hierover met uw woningcorporatie een andere afspraak heeft gemaakt, dan kunt u die afspraak aanhouden.
Uw klantnummer staat op alle facturen, brieven en/of e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht. Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Evides bij uw persoonsgegevens.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag waarop u de sleutel heeft ingeleverd aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw opzegging doorgeven in Mijn Evides.
Nee, we sluiten het water niet af bij een opzegging.
Als u de meterstand en de datum van de sleuteloverdracht heeft, kunt u ook achteraf opzeggen.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?